هفت روش تبلیغات کسب و کار به صورت رایگان

هفت روش برای تبلیغ کسب و کار

تبلیغ رایگان کسب و کار

 

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز بوم کاری

در این پست آموزشی قصد داریم به شما هفت روش برای تبلیغ کسب و کار به صورت کاملا رایگان آموزش دهیم شما میتوانید

کسب و کار خودتان را بدون هزینه به دیگران معرفی کنید پس با ما همراه باشید

1- وبسایت های تبلیغات

بسیاری از وب‌سایت‌ها هستند که کار اصلی آن‌ها انتشار آگهی‌های

تبلیغاتی کسب‌و‌کار های مختلف است. شاید این قضیه به ذهن شما برسد

که چرا باید این وب‌سایت‌ها به صورت رایگان تبلیغ شما را کنند.

در واقع سیستم کاری این وب‌سایت‌ها به این گونه است که ساخت اکانت تبلیغاتی

با اطلاعاتی از جمله شماره تماس و لینک وب‌سایت به صورت رایگان است

ولی داشتن اکانت‌های پرمیوم با قابلیت‌های بیشتر را در گرو هزینه می‌گذارند!

داشتن اکانت رایگان داخل این وبسایت ها برای قدم های اولیه بد نیست و میتونه مفید باشه

از جمله این سایت‌ها می‌توان به وب‌سایت برترین‌ها و هفت گردون اشاره کرد.

2- انتشار مطالب داخل لینکدین برای تبلیغات

لینکدین جایی برای برقراری ارتباط با حرفه ای هاست، به همین دلیل است

که محلی عالی برای انتشار مطالب مربوط به کسب و کار است.

امکان ارسال نوشته در لینکدین به شما این امکان

را می دهد که تخصص خود را در کسب و کار خود نشان دهید.

کانکشن های شما و سایر اعضا در لینکدین با پست شما

ارتباط برقرار می کنند و آن را به اشتراک می گذارند.

این کار نوعی تبلیغات رایگان کسب و کار شما محسوب می شود.

بیش از نیمی از ارتباطات بین شرکتی از طریق لینکدین ایجاد می شود.

اگر محتوای خوب در این سایت منتشر نکنید، فرصت های زیادی را از دست خواهید داد.

Résultat de recherche d'images pour "‫تبلیغ png‬‎"

3- ارسال پست میهمان در وبلاگ ها

چندین مزیت مهم در گذاشتن پست تبلیغاتی در وبلاگ های شناخته شده وجود دارد.

مثلا این که می توانید با مخاطبان آن وبلاگ ارتباط برقرار کنید،

همچنین می توانید خود را تبدیل به رهبر فکری در زمینه ی کسب و کار خود کنید.

همچنین تبلیغات رایگان کسب و کار در وبلاگ های محبوب،

امکان ارتباط با مخاطبان مورد نظرتان را افزایش می دهد و اعتبار سایت شما را نیز بالا می برد.

این کار گاهی حتی می تواند از پست گذاشتن در وبلاگ

خودتان هم سود بیشتری داشته باشد. در کنار این ها،

می توانید در همان پست لینکی به وب سایت خودتان قرار دهید.

این لینک باز هم می تواند اعتبار وب سایت شما را بالاتر ببرد و در جست و جوی گوگل، رتبه ی بالاتری داشته باشید

4- پاسخ به سوال ها در سایت quora یا جواب کو

نوشتن مطلب در سایت های پرطرفداری مثل quora یا جواب کو،

می تواند کسب و کار شما را به شمار زیادی از مخاطبان معرفی کند.

طبق یک گزارش، برخی از افراد فعال در quora،

ماهانه بیش از ۳۰ هزار بازدید از سایت خود پیدا می کنند. علاوه بر تعداد مخاطبان زیاد،

کسب و کار شما می تواند سوالات مردم را پاسخ دهد،

این کار به شما کمک می کند که با افراد با دانش و پتانسیل بالا ارتباط برقرار کنید

و خود را در موضوعات مهمی که در زمینه ی کسب و کارتان هستند،

به عنوان یک متخصص معرفی کنید.

Résultat de recherche d'images pour "‫تبلیغ png‬‎"

5- انتشار فیلم یا تیزر در یوتوب یا آپارات

این شبکه ها، آمار بازدیدکننده بسیار بالایی دارند. اکثر این افراد، حتی مدیران، اول ویدیو را می بینند

و بعد از آن به سراغ متن زیر ویدیو می روند.

ایجاد فیلم جذاب و آموزنده در این شبکه ها یکی از بهترین راه ها برای معرفی برند

و تبلیغات رایگان کسب و کار است. اگر این کار به درستی انجام شود،

بیننده های زیادی را برای بازدید از وب سایت شما ترغیب خواهد کرد.

6- همکاری با پیج ها یا وبسایت های مرتبط

با پیج های اینستاگرامی و وب‌سایت‌هایی

که فکر می‌کنید مشتریان مشترک دارید همکاری کنید!

این کار یک معامله دو سر برد می‌تواند برای شما و وب‌سایت مورد نظر باشد.

اگر در ذهن شما این مساله شکل گرفت که “خب!

این روش مشتریان فعلی من را هم با یک وب سایت دیگر ارجاع میدهد و نتیجه عکس خواهد داشت!”

در مورد ارجاع دادن مشتریان فعلی شما، بله حق با شماست!

ولی باید در انتخاب وب سایت و یا پیج و یا حتی کانال تلگرامی که برای همکاری انتخاب می‌کنید به این نکته توجه کنید

که داشتن مشتریان مشترک به معنای داشتن کسب‌وکار مشترک نیست!

برای توضیح بیش‌تر به این مثال توجه کنید:

اگر وب‌سایت کسب و کار شما مربوط به یک سالن ماساژ است،

برای همکاری با یک باشگاه ورزشی قرار داد ببندید

تا بنر شما را در وب‌سایت خود قرار دهد

و در مقابل شما نیز بنر تبلیغاتی او را در وب‌سایت خود قرار دهید!

بدین صورت به مشتریان فعلی‌تان (و بلعکس برای وب‌سایت پذیرنده تبلیغ شما)،

کسب‌وکاری که می‌تواند سایر نیازهای خود را در آن رفع کند را معرفی کرده‌اید

و این قضیه دلیلی برای از دست رفتن مشتریان شما نخواهد بود.

Image associée

7-شبکه سازی در رویداد های حضوری

ارتباط با متخصصان دیگر در زمینه ی کسب و کار، در جلسه های حضوری،

فرصتی عالی برای دیدار با مشتریان احتمالی در جایی است

که آن ها هم دوست دارند در مورد این موضوع صحبت کنند.

موضوعات جالبی که در این شبکه ها مطرح می شود به شما اطمینان می دهد

که با مشتریان بالقوه با سطح توانایی های بالا ارتباط برقرار کرده اید.

برای مثال، رویداد “بهترین استارت آپ های سال ۲۰۱۸” قطعا توسط شرکت کنندگانی

که علاقه مند به تکنولوژی و استارت آپ هستند پر می شود.

مخصوصا برای کسب و کار های کوچک که به دنبال برقراری اولین ارتباطات خود هستند،

شبکه سازی راهی برای نشان دادن نامشان در میان افراد بیشتر،

ملاقات با شرکای خوب، پیدا کردن فرصت برای رشد و تبلیغات رایگان کسب و کار است.

به علاوه، این کار شما را در زمینه ی صنعت مربوط به خودتان به روز نگه می دارد

 

نویسنده

سینا سلیمانی

سینای این بازی هستم و همیشه سعی کردم یه شهروند مفید برای این بازی باشم هیچ وقت تبر دستم نگرفتم و سوار موج کسی نشدم دوست ندارم مافیا برنده بشه چون شهر به نام شهروند هست و من نمیخوام یک تیکه از وجودمو از دست بدم | من عاشق تک تکتونم و یک بلاگ نویس سادم

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *