انگیزشی

برترین وب‌سایت های دانلود پادکست انگیزشی

برترین وب‌سایت های دانلود پادکست انگیزشی

مرکز شتابدهی بوم کار در این مقاله قصد دارد که لیستی از برترین وب‌سایت های دانلود پادکست انگیزشی را به شما عزیزان معرفی کند. پس اگر شما نیز جزو علاقه‌مندان به پادکست‌های انگیزشی هستید با ما همراه باشید.

انگیزه چیزی نیست که به‌خودی‌خود سراغ شما بیاید. داشتن انگیزه به‌نوعی یک عادت است، که برخی از مواقع شکل دادن این عادت دشوار می‌شود. همه ما می‌دانیم که رمز موفقیت در زندگی داشتن مجموعه‌ای از عادت‌های خوب است.

چه بخواهید یک پروژه هنری را آغاز کنید، یا اینکه توانایی‌های خود را بهبود ببخشید و یا حتی اگر قصد دارید بلاگری را شروع کنید، حفظ انگیزه مهارتی است که در تمامی زمینه‌ها، و در تمام طول زندگی به آن نیاز دارید.

حتماً شما نیز افرادی را دیده‌اید که علی‌رغم شرایط سنی‌شان بازهم برای داشتن یک زندگی ایده آل تلاش می‌کنند. این همان چیزی است که ما در تمامی طول عمر خود به دنبال آن هستیم. به‌نوعی باید بگوییم که داشتن انگیزه کمک می‌کند که از بدترین شرایط شروع به تلاش کرده و در مدت‌زمان کوتاهی به اهدافتان برسید.

چه چیزی می تواند به افزایش و حفظ انگیزه کمک کند؟!

چه چیزی می‌تواند به افزایش و حفظ انگیزه کمک کند؟! این سؤالی است که تابه‌حال از افراد زیادی شنیده‌ایم. همان‌گونه که اشاره کردیم برای داشتن انگیزه، در ابتدا باید عادت‌هایی خوب را در وجود خود ایجاد نموده و آن‌ها را تقویت کنیم. داشتن عاداتی مناسب کمک می‌کند که حتی در بدترین شرایط زندگی نیز دست از تلاش برندارید.

اما مسئله‌ای که باید به آن اشاره‌کنیم نحوه حفظ این عادت‌هاست. محافظت از این عادت‌های خوب به‌مرور زمان انگیزه ما را چندین و چند برابر می‌کند. به‌هرحال هرکسی برای حفظ انگیزه و تقویت عادت‌های خوب خود به یک محرک نیاز دارد. محرکی که نه تنها ذهن آن را تقویت کند بلکه تمامی جنبه‌های فردی را تحت تأثیر قرار دهد.

برترین وب‌سایت های دانلود پادکست انگیزشی

یکی از بهترین این محرک‌ها را می‌توان پادکست‌های انگیزشی دانست. همه ما در طول روز موزیک‌های مختلفی را گوش می‌دهیم. موزیک‌هایی که برخی از آن‌ها اصلاً محتوای خاصی ندارند و یا حتی موجب ناراحتی‌مان می‌شوند. بهتر است به‌جای گوش دادن به این فایل‌های صوتی، پخش پادکست‌های انگیزشی را آغاز کنید. این پادکست‌ها به‌خودی‌خود به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند که استفاده از این دسته بندی‌ها تنها به نیازها و سلایق شما عزیزان بستگی دارد.

به‌هرحال همان‌طور که در ابتدای توضیحات نیز اشاره کردیم در این پست قصد داریم که مجموعه‌ای از برترین وب‌سایت های دانلود پادکست انگیزشی را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس بهتر است وقت را تلف نکرده و به سراغ اولین وب‌سایت برویم.

1. سوخت جت، اولین و بهترین وب‌سایت پادکست های انگیزشی

حتماً شما نیز بارها و بارها نام وب‌سایت سوخت جت را شنیده‌اید. هدف این پروژه کمک به جوانان برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کارشان و ساخت یک بنیان فکری کارآفرینی است. با نگاهی به منو و دسته بندی‌های سایت می‌توانید به لیستی از پادکست‌های انگیزشی دسترسی داشته باشید. این پادکست‌ها تمامی جنبه‌های حفظ انگیزه و هدف را در برمی گیرند. لازم به ذکر است که برای دانلود و یا پخش آن‌ها به هیچ‌گونه پرداخت هزینه‌ای نیاز نیست.

علاوه بر این در وب‌سایت سوخت جت، نه تنها می‌توانید پادکست‌هایی انگیزشی را دریافت کنید؛ بلکه مجموعه‌ای از کلیپ‌های رایگان نیز در اختیارتان قرار داده می‌شود، که هم‌راستا باهدف این پروژه است.

2. شهر موفقیت، یکی دیگر از برترین وب سایت های پخش پادکست های انگیزشی

یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی که برای دریافت پادکست‌های انگیزشی می‌توان به آن مراجعه کنید، وب‌سایت شهر موفقیت می‌باشد. در این وب‌سایت بیش از 20 پادکست مختلف قرار دارد که برای پخش آن‌ها با هیچ‌گونه محدودیتی روبه‌رو نیستید. همانند وب‌سایت سوخت جت در پادکست‌های شهر موفقیت تمامی جنبه‌های حفظ انگیزه در نظر گرفته‌شده و برای هر نیازی یک پادکست دیده می‌شود.

یکی از بهترین ویژگی‌های شهر موفقیت، ارائه توضیحاتی کامل در ارتباط با پادکست‌های انگیزشی و هم‌چنین توانایی پخش آن‌ها به‌صورت آنلاین می‌باشد. به گونه‌ای که می‌توانید پیش از اقدام به دانلود ابتدا قسمتی از آن‌ها را پخش نموده تا در صورت دلخواه، کل پادکست را تنها در چند ثانیه دریافت کنید.

3. وبسایت هنر جنگ

هنر جنگ یکی از بهترین سایت‌هایی است که به کمک آن می‌توانید تنها در چند دقیقه به مجموعه‌ای از کلیپ‌ها، جملات و پادکست‌های انگیزشی دسترسی پیدا کنید. هرکدام از پادکست‌های این وب‌سایت دارای امتیاز خاصی هستند؛ امتیازی که توسط کاربران به ثبت رسیده است. پس بنابراین می‌توانید انتخاب بهتر و راحت‌تری در این زمینه داشته باشید.

شاید برخی دیگر از مراجع پادکست‌ها، این فایل‌های صوتی را به خوبی آپدیت نکنند؛ اما وب‌سایت هنر جنگ به شما قول می‌دهد که بخش انگیزشی وب‌سایتش به صورت هفتگی به‌روزرسانی می‌شود.

Motivational podcasts

4. ذهن ایده آل

شاید باورتان نشود اما به کمک وب‌سایت ذهن ایده آل می‌توانید به بیش از 150 پادکست انگیزشی و موفقیت مختلف دسترسی داشته باشید. در بین تمامی وب سایت‌هایی که معرفی کرده‌ایم، ذهن ایده آل یکی از غنی‌ترین دیتابیس‌ها را در این زمینه ارائه می‌دهد. گرچه در بررسی‌های انجام‌شده مدتی است که پخش پادکست‌ها به‌روزرسانی نشده است؛ اما مطمئناً پادکست‌هایی هستند که شما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

5. فیدیبو

فیدیبو یکی از سایت‌هایی است که تمامی ما با آن آشنا هستیم. گرچه فیدیبو یک منبع برای دسترسی داشتن به کتاب‌های مختلف است؛ اما با یک جست‌وجوی ساده در آن می‌توانید به ده‌ها پادکست انگیزشی دست پیدا کنید. در فیدیبو نه تنها قادر به گوش دادن به پادکست‌های انگیزشی هستید، بلکه قادر خواهید بود از کتاب‌های صوتی موجود نیز نهایت بهره را ببرید.

سخن پایانی

همان‌گونه که اشاره کردیم، همه ما برای انگیزه نیازمند یک محرک هستید. یکی از بهترین این محرک‌ها که کمک می‌کند درعین‌حال که انگیزه خود را حفظ می‌کنیم؛ عاداتی خوب را در زندگی‌مان شکل دهیم پادکست‌ها هستند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین وب سایت‌های ایرانی را برای دریافت پادکست‌های انگیزشی به شما عزیزان معرفی کنیم. بااین‌حال ممکن است وب سایت‌های دیگری نیز در این زمینه فعالیت کنند که ما با آنها آشنایی نداریم. شما می‌توانید با عنوان نام این وب سایت‌ها در بخش نظرات آن‌ها را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نویسنده

حمید رضا

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *